12.3.10

Tam anlamıyla bir YÖNETİM+TARAFTAR örneği


Villereal başkanı Fernando Roig yaptığı bir açıklamayla kulübün bulunduğu Castellon bölgesinde Global krizin etkisi ile işten çıkartılan ve El Madrigal'de oynanacak Villereal maçları için kombinesi bulunan taraftarlarına gelecek sezon kombinelerini bedavaya vereceklerini açıklamış..!!
"İşsiz kalmak zaten zor birşey, Onlara en azından her pazar takımlarıyla birlikte olabilme ve futbol izleme zevkini verebileceğiz..!! Bu kararı her zaman takımının yanında olan taraftarımıza bir nebze yardım edebilmek için aldık..!!

Vay anasını , vay anasını ya vefa sadece İstanbul'da bir semt adı değilmiş demek ki , biz her zaman taraftarına cezalar verildiği , tribüne almamak için binbir senaryoların oynandığı, vebalı gibi damga vurup koluna bileklik taktığı ,ellerinden geldiğince bilet fiyatlarına zam yapmaya çalışan bir yönetim başımızda olduğundan ,bu gibi durumları sanki uzaylı görmüşçesine baka kalıp şaşırıyoruz.

Ne diyelim ALLAH başımıza diktatorya yöntemini benimsemiş bir yönetim değilde Villereal'in ki gibi bir yönetim nasip eder inşAllah.

Not: Bu haberide tamchee'nin blogğunda görüp beğendim ve blogumda yayınlamaya karar verdim , ALLAH fenerblog'tan razı olsun :) böyle bi'şeyi düşünüp gerçekleştirenlerin aklına sağlık diyorum ...

0 yorum:

Yorum Gönder