27.3.10

NEREDE O ESKİ MAÇLAR ?


Resimdeki tablonun yeniden oluşması ne kadar çok isterim bilemessiniz , keşke herşey eskisi gibi saf temiz duygularla olduğu gibi olsa , keşke hepimizin kardeş olduğunu hatırlasalar , keşke keşke keşke ....

Evet her maçı kovalamaya çalışırız , hertürlü mücadeleyi vermişizdir , her türlü çatışmışızdır yani cefayı çok çekmişizdir bunları neden söylüyorum , şundan ; bizim gibi fenerbahçeyle sadece kadıköyde biraraya gelerek ve ondada sadece ıslıkla destek vermeye çalışan zihniyetlerin boş boş holigancılık yapmaya çalışma çalışmalarını gördüğümden dolayı söylüyorum , yok işte bu galatasaraylı bişey vereceğim ,yapacağım varsada vermem, yapmam gibi söylevlerle yaklaşmalarına çok uyuz oluyorum. Herşeyi fenerbahçeye göre değerlendiriyorlar ,tabiki fenerbahçeye göre değerlendircez ama adam vefat ediyor tamam ya öldü gitti Allah rahmet eylesin ama galatasaraylı olarak bakarsak tarzında söylemlerde bulunanları hiç anlamıyorum merak ediyorum fenerbahçeyi sadece böle ortamlardamı yaşıyorlar ,senin fenerbahçe için hiç canın yandımı ,hiç can yaktınmı. Ben tabiki bunları tasvip etmiyorum ama boş holigancılık yapan zihniyetten her zaman nefret etmişimdir , edeceğimde . Tabiki bende tribünün atmosferine kapılıp heycanlandığım çok oluyor ,yendiğimizde oh nasıl koyduk tarzında besteleri yada söylenmeyi çok seviyorum bunlar olmalıdır zaten , derbi başlamadan haftalar önce yapılan besteler ,duvarkağıtları,pankartlar rekabetin tatlı boyutlarıdır doğal şeyler bunlar benim söylemeye çalıştığım ezeli rekabetin doğurdu bir takım restleşmeler olacağı gibi ebedi dostluğunda getirmesi gereken bir saygı ve sevgi olmalıdır , sanal ortamda bile

Unutulmasın formalar çıkınca hepimiz kardeşiz !..

Ulan konu nerelerden nerelere geldi maç için bişeyler yazıcaktım dilimden bunlar döküldü :) bir nevi rahatladım

0 yorum:

Yorum Gönder