24.3.10

Komşu Kızı V2


Özledin dimi beni..İnan bende seni çok özledim komşu kızı...Burnumda tütüyorsun buram buram..Koca bir kış geçti senden ayrı bilsen ne zor geçti günler sensiz,hep hayal ettim seni yeniden göreceğim günü,rüyalarımı süsledin uzun kara gecelerde..

Ama işte her gecenin bir sabahı vardır misali yine kavuşacağız be komşu kızı pazar akşamı..Bu kez ben sana gelicem..Evet evet seni senin evinden kucaklamak sımsıkı sarmak için sana gelicem komşu kızı..

Şimdiden hazırlıklara başladım ben en sevdiğin kıyafetlerimi çubuklu sarı-lacileri ütüledim..Sen en son bana geldiğinde mor fistanlarını giyeceğim diye söz vermiştin ama sözünü tutmadın bari bu kez giy mor fistanlarını be komşu kızı hatta fırfırlı şortlarla karşılsan beni ne kadar hoş olur bir bilsen..

Duydumki ben oraya gelemiyeyim diye bizi çekemeyenler binbir türlü dolaplar çeviriyorlarmış..Sen rahat ol be komşu kızı seni görmenin bedeli dakikası 1 TL olsa bile sana değer inanki..Ölüm yolları kesse bile tabutlarla gelirim ben sana komşu kızı..Sen benim için tek Gecelik Sevgili değilsin be komşu kızı sen benim ezelden ebede vazgeçemediğim tadına doyamadığımsın..

Pazar Akşamı Hanımın Çiftliği'nde görüşmek üzere komşu kızı....


"Az önce gfb formunda gördüm , tribünlerimizin sevilen abilerinden olan Atınç abinin (Atınç Erkartal) yazdığı bir yazıdır..."

0 yorum:

Yorum Gönder