17.3.10

Bildiğiniz Birşey Varsa Onu Oynayalım :)

"Teledünya Bayanlar Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe Acıbadem Bayan Voleybol Takımımız ile Galatasaray çeyrek final maçında karşı karşıya geldi. Takımımız ilk seti kaybettiği maçı 3-1 kazanarak yarı finalde Eczacıbaşı'nın rakibi oldu."
___________________________________________________
Yemin ediyorum bıktım artık Galatasaray'ı her dalda hezimete uğratmaktan , ebedi rekabet gerçekten ebedi rezelate dönüşmeye başladı diyeceğim ama kendimi kandırmış olucam galiba , çoktan o noktaya gelmiş durum . Ne diyelim Galatasaray kendi bir an önce toparlasında yendiğimizde gerçekten sevinelim , her defasında , her dalda böyle yenmek benim kendi açımdan içime sinmiyor çünkü sevinemiyorum alışa gelmiş bir vaziyet aldı . Düşünün bir Fenerbahçe taraftarı Galatasaray'ı yendiğine sevinmesin :) "İşte böyle hersene böyle" bestesini duymaktan bıktım vallahi ya :)) Beni de bu hale düşürdünüz ya daha ne diyeyim size.
Buradan çok saygı değer(!) Adnan Polat'a , Haldun Üstüner'e , Faruk Sürene , Doğan yayın grubuna , Meeemet Ali Birand'a , Barrak Obama'ya , Abramoviç'e :)) sesleniyorum bi çare bulsunlar bu işe , yoksa bi dahada GS maçlarına gelmem işte o kadar :p

0 yorum:

Yorum Gönder