27.5.10

Tribün dili Pankart # 7 - (Pankartlı tepki !)

Efes maçında tutuklanan 7 abi ve kardeşimiz için pankartlı tepki gösterildi , bu yeterlimiydi bence hayır sadece pankartla değil tezahüratlarlada bu desteklenmeliydi , bağırılmadımı bağırıldı ama bence yeterli değildi , bu maç tamamen içerideki 7 kardeşimiz ve abimiz için bağırılmalıydı .Olurmu ya Fenerbahçe için bağırmya gidiyorum ben oraya kardeşim falan filanları geçmek gerekiyor bazen, o zamanda bu zaman,hayatlarını Fenerbahçe'ye adamış uğrunda bağırdığımız Fenerbahçe için ne gerekiyorsa yapmış birileri içinde bağırmak çok olmasa gerek , ben durup dururken bi andan bağıralım demiyorum , her hayatını Fenerbahçe'ye adayan için bağıralım demiyorum ama HER HAYATINI FENERBAHÇE'YE ADAYANLAR bÖYLE zor durumdalarsa ve bu zor duruma aşık oldukları bir şey için düşmüşlerse ,ki böyle oldu bağıralım arkadaş bağıralım ...

BAZI ZAMANLAR VARDIR Kİ , DESTEK TAKIMA DEĞİLDE O TAKIMI BÜYÜK YAPAN UNSUR İÇİN VERİLİR ve O ZAMAN BU ZAMANDIR ...


İÇERİDEKİ 7 ABİ VE KARDEŞİMİZ İÇİN ADALET İSTİYORUZ...


ÇOK ŞEYMİ İSTİYORUZ a.q EVLADI , SADECE ADALET İSTİYORUZ...



























1 yorum:

WhitePirate dedi ki...

Fanatik Fenerli'nin Oyun Sitesi

http://www.feneroyun.com

Yorum Gönder