10.5.10

Ankara'nın taşına bak Timsah'ın gözyaşına bak





Sıra gelmişti kardeşiyle maç yapmaya en sonunda , maçtan 1 hafta önce başlanmıştı net üzerinde atıp tutmalar amınıza koyacağız oğlum sizin , hem sahada hem tribünde edalarıyla kendilerini avutuyorlardı sözde rakip taım taraftarları.



Bu gün noldu , koyduk çok pis koyduk hemde hem bursaya hem ankaraya , 1000 kişiyle 20000 kişinin hakkından nasıl gelinir öğrettik ama bu sefer İstanbul'lulara değil Ankara'lılara ;)
Özellikle "fenerbahçe çok pis koyar" bestesi mükkemmel oldu çok güzel bağırdık , zaten tvyede çok sağlam gelmiş , mikrofon değil erkek sesiyle bi tribün nasıl yapılır gösterdik

Buda maç sonrası futbolcu ve taraftarların beraber bağırmaları

Bi ara gecekondu tribünlerinden Genç fenerliler diye sesler geldi heralde küfür ediyorlar diye düşündüm aldırmadım ama daha sonra ankaragüçlü bi arkadaşla konuştuğumda girmeye tribün kalmadı bir tarafta parAnti -x öteki tarafta Genç fenerliler diye bağıran bir gecekondu diye isyan etti bana , demekki küfür etmiyorlarmış ama neden bağırdıklarını anlayamadım :) . Belki bi ara dumura uğramalarını sağlayan "5 milyon verelim FENER için bağırın" sloganından sonra ulan ya verirlerse diyip bağırmaya başlamış olabilirler :)))) Çünkü ankaralılarda rahatsız tribün abilerinin(!) her maç bilet koymalarından . Bu maç kapalı 60-70 milyar koymuştur diyorlar , ondan sonrada çıkarsız seviyoruz falan filan yapıyorlar , geçiniz bu işleri beyler...

Ve gecenin kapanışını C.Baroni hem attığı gol hemde golden sonraki jeneriklik bir sevinç ile yaptı.
Her şeyi özetledi Baroni , şimdi ağlayın karı gibi çünkü ŞAMPİYONUZ dedi

Yenilmemizi isteyenler bu golde ağlamıştır, onun için yaptım. C.Baroni

Siz çekin kafaları dalın hayallere, biz haftaya Şampiyonluğu kutluyoruz Kadıköy'de:)

Dipnot : Bestemizde de söylemiştik bu dünyayı yakarız senin için diye o yüzden Trabzon maçında isteyen istediği kadar meşale getirsin SERBEST, yakıcaz a.q yakıcaaaaz

Trabzon maçında 110'u arayın ulaaaaaaaaaaaaaaaaan !

2 yorum:

Kaan Eren dedi ki...

hocam ben Lefter atkısından almak istiyorum nasıl irtibat kurucağız

ahmt dedi ki...

537 401 06 42

Yorum Gönder