17.5.10

En uygun başlık bu : YÖNETİM İSTİFA


Şampiyonluğun gittiğine 1 gram üzülüyorsam götümü siksinler , benim üzüntüm o anonsu hangi akla hizmet yapıyorsun amına kodmunun salağı yanında ekranmı yok ,radyomu yok kafana göre hareket ediyorsun gerizekalı

Önceden yönetm istafa diyenlere en ufak başarısızlıktan kendinize pay çıkarıysunuz diyenlerin, yönetim istifa naralarını duymak beni şaşırttı , böyle olacağı belliydi , futbolu ,tribünü bilmeyen sadece "ben , ben"diyen , kendisiyle resim çektirmek isteyen ama forması orjinal olmadığı için 12 yaşında bir kız çocuğunu yanından kovan birinden ne beklenebilir .


Her yere bina dikerek ,para getiren ama acayip acayip salakça boş işlere imza atarak bu işler olmuyor AZİZ çakalı , gördünmü şimdi a... a..ı



Stadta olanlara gelince kimse bana , Fenerbahçe'liliğe yakışırmı , kulubün malına zarar vermek taraftarlık değildir diye maval okumasın o mallar kimin sayesinde alndı a.q senin benin kombne paramla ama tabiki yakıp yıkmak hakkını veriyomu sana tabiki hayır , ama ollan oldu kimsede böle salakça şeyler sölemesin , o meşaleleri aşağıya atarken , çöp kovalarını kantinin önünen alıp polislerin üstüne savururken bi kere bile içim çız ettiyse şerefsizim .


http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakikaGaleri&ArticleID=1239115&PAGE=2


Yukarıdaki linktek resimde maratonda yanan kısmı ben ve 2 arkadaş yaktık , burdanda sölüyorum isterlerse alsınlar a.q çokta sikimde


Gerizekalı spikerin anonsunda sonra oluşan tablodandlaı bizimle dalga geçtiğini sanan tribünden bi haber insanlarada bişey diyemeyiz adamlar geçicekler dalgasını ama hiç takmıyorum çünkü o anonstan sonra kim olsa aynı şeyi yapardı . Ama elin sikiyle gerdeğe girmeyi kendine vazife seçmişlere sözüm bu olacaktır


Bursa´lı Beşiktaş´lılar‚ Beşiktaş

yenilince kahrolan Galatasaray´lılar‚ Galatasaray´a koyunca kahrolan

Beşiktaş´lılar‚ Beşiktaş´lı olan Bursa´lılar‚ Zaten Ankaragüçlü olan

Bursa´lılar ve Bursa´lı Ankaragüçlüler‚ Trabzon´lu Galatasaray´lılar‚

Galatasaray´lı Trabzon´lular… Fenerbahçe adamı böyle renkten renge

Sokar.!



Yakıcaz dedik yaktık böyle yakmak istemezdik...

Kendi mabedini yaktıralar utansın


Stad samandıra için teşekkür ederiz


Bu taraftar artık seni istemiyor AZİZ





4 yorum:

azapaza dedi ki...

şampiyonluğun gittiğine üzülmemek ne demek öyle,bir de yakma işinde kendini teşhir etmen kötü olmuş,başına iş açabilirsin.

ahmt dedi ki...

evet ne var bunda şampiyonluğun gittiğine üzülmüyorum , sanki çok hak ettikte elimizden aldlar bende üzüleyelim , üzüldüğüm tek bi nokta bize taraftara ve maç sonu o spikerin bize yaşattıklarının etlisine üzüldüm sadece BU KADAR !

ahmt dedi ki...

deşifre konusuna gelince umrumdadeğil bi şey çıkmaz çıkacak olsa orada güvenlik vardı bizi gördüler ama yanımıza bile yaklaşmamayı tercih ettiler , zaten en mantıklısıda buydu

TribunselSevda dedi ki...

YÖnetim istifa !

Yorum Gönder