20.7.10

Tam Beşiktaş'a Göre Bir Oyuncu :)


Benim doğduğum Avustralya’da, hata yapan bir futbolcu, tişörtüne bu tür yazılar yazarak idmana çıkar. Ben de çok önemli hata yaptığım için o tişörtü giydim. Beşiktaş’ta da hata yapsam aynı hareketi yapar, kendimi cezalandırırım.”

Hürriyet'in haberine göre; Türkiye, Ersan Adem Gülüm’ün adını ilk olarak 13 Ocak 2010’daki Adanaspor antrenmanında giydiği bir tişört sayesinde tanıdı. Üzerinde “Ben malım” yazan bir tişört giyen genç futbolcu, bunun gerekçesini, “Arkadaşlarla bir karar aldık. Hata yapan bir oyuncu bu forma ile bir hafta antrenmana çıkacak” diye açıklamıştı. O Ersan (mal) artık Beşiktaş’ta oynayacak.

Politik olmayacaksın

Avustralya’nın Carlton kentinde dünyaya gelen ve futbola bu ülkede başlayan Ersan, “Avustralya’da, antrenmanda ya da maçta hata yapan bir oyuncu, tişörtüne bu tür yazılar yazarak idmana çıkar. Ben de çok önemli hata yapmıştım ve arkadaşlarımın karşısına ‘ben malım’ yazılı tişörtle çıktım. Benim öyle komplekslerim yoktur. Beşiktaş’ta da hata yapsam aynı hareketi yapar kendimi cezalandırırım. Bazıları çok yadırgadı ama benim felsefem bellidir; hata yapıyorsan bedelini ödeyeceksin. Politik olmayacaksın” diye konuştu.


Boşuna dememiş büyük üstad Bayrampaşlı Sefa ; "Neden salak olur bütün Beşiktaşlılar" diye :)))))

0 yorum:

Yorum Gönder