23.4.10

Yönetimin Yaptığı Gerçekten Güzellik mi ?

Evet yönetimimiz yaptı bize kıyağını eyvAllah sağolsun, varolsun ama insan yinede düşünmeden edemiyor neden önceki maçlarda bu güzellik yapılmadı , Denizli'de hemde sezon başı a.q 100 TL sonra sırası ile ,Antalya'da 75 TL, Kayseri'de 60 TL, İnönü'de 75 TL, Eskişehir ve Trabzon'da 50 TL, Manisa'da 40 TL, Ali Sami Yen'de 90 TL bu maçlarda yapılmayan güzellik neden Kasımpaşa maçında yapılyor acaba bu bi güzellik mi orasıda var , tam taraftara ihtiyaçları olacak bir zamanda olduğundamı yapılıyor bu güzellik denilen şey.


Yukarıda yazdıklarımı sakın karalama politikası olarak görmeyin , ne kadar yönetimi sevmesemde sonuçta FENERBAHÇE SPOR KLUBÜNÜN yönetimidir .

Birşeyide sorguladan ayvAllah degeç diyenleriniz oluyodur ama bunun sadece ne zamandan beri papaz olduğu taraftara şirin gözükmek için veya ileride birgün sen bu taraftar için ne yaptın diye soranlara işte bunu yaptım ama şimdi sizin bana yaptığınıza bakın diyebilmek için yapılan bir hareket ise şayet, ben demiştim demem ve bu yönetimin daha önceden yaptıklarını bildiğimdende hiç mi hiç şaşırmam...
Bu hareketin gerçekten taraftarı düşündüklerinden değilde "taraftarımızla elele" adı altında ileride bu olaydan nemalanmak için yapıldığına inanıyorum...


Sadece, vay anasını önceden neler yapıyolardı şimdi nasıl davranıyolar helal olsun yönetime , en büyük yönetim bizim yönetim diye düşünmeden önce azıcık düşünün diyorum.

4 yorum:

cenk dedi ki...

Yönetimlerin işi taraftara güzellik yapmak değil takımın başarılı olmasını sağlamak, başarıda elbette taraftarın payı büyük olduğu için bazı maçlarda bu tarz şeyler yapmaları normal. Örnek olimpiyattaki maçta tribünün dolmayacağı belliydi, gene klüp biletlerden aldı ve kart sahiplerine 2 şer tane olmak üzere dağıttı. Yada bazı dönemler seyirci sayısının düşmesi üzerine bilet fiyatlarını yarı yarıya indirmeleri gibi. Sonuçta sana bana kıyak olsun diye değil 44 veremem gider evde,cafede izlerim diyen taraftarı stada çekmek için yapılıyor.
Bazı şeyler bakış açısıyla alakalı nasıl görmek istersen öyle görürsün yok yok kesin bunun altında başka birşey var diyorsan zaten ne ben olmadığını-olduğunu ispatlayabilirim ne sen

ahmt dedi ki...

evet yönetimlerin işi taraftara güzellik yapmak değil , güzellik ara ara yapılan bişeydir bilindiği üzre o yüzden yönetimin işi değildir , yönetim binlerce işi arasında sadece taraftarı düşünmekte vardır işte yönetimin asıl işi budur ,zamanında Ali ŞEN gelip taraftarın arasına oturduğunda hepimiz memnun olmadıkmı o zaman neden kimse çıkıp koskoca başkanıon böyle bir hareket yapmasına ne gerek vardı demedi , herkes helal olsun be başkana bak dedi.

O 22 liralık indiriminde evde,cafede izlerim diyen taraftarı stada çekmek için yapıldığına kimse beni inandıramaz çünkü öle değil , hangi cafede maç izlemek 44 lirada, hangi adam a.q bugün cafeye vereceğim parayla gider bilet alırım stadta izlerim diyebilir , o indirim yine yönetimin bakın size (taraftara) indirim yaptık sizde bunun karşılığında bize bi güzellik yapın maçlara gelin davranışıydı , eğer bilet fiyatları hala 66 lira kalsaydı gazetelerdeki manşetler aynı bu şekilde olacaktı "tribunler bomboş" peki bu a.y ve tayfasına yakışırmıydı tabiki hayır, yani yine bencilce bir hareket sözkonusu yönetimden , sadece kendilerini düşünüyorlar.

Evet dediğin gibi herşey bakış açısıyla alakalı benim şimdi dediklerimle alakalı yok yok kesin senin dediklerinde yanlışlık var diyorsan zaten ne ben olmadığını-olduğunu ıspatlayabilirim ne sen ...

cenk dedi ki...

yok yanlış anlamışsın , dedimki bir maça verecek 55-44 TL si olmayan ,10-12 ye mal olur gider cafede şurda burda izlerim diyenler biletler 22 olunca az bi fark verip stada gitmeyi tercih etti dedim. 2 saat cafede oturmak o rakkamın altına düşmez (5 TL maç izlemek -çayı kahvesi)
Ayrıca taraftar neden yönetime güzellik yapsın taraftar takımını destekler ,ilk tribüne gittiğimden bu güne 30 yıl olacak seneye hiç Ali baba için,Tahsin başkan için maça gitmedim. Ayrıca başkana yakışıp yakışmaması değil Fenerbahçe'ye yakışıp yakışmaması önemli olan, kimse Aziz başkanın takımının tribünü boş kaldı demez Fenerbahçe tribünü boş kaldı der

ahmt dedi ki...

Biraz yanlış anlatmışım ben , taraftarın güzellik yapmasından kastım , size indirim yaptık sizde bunu görün ve desteklemeye gelin anlamında demek istedim yoksa tabiki taraftar güzellik yapıcak die bişey yok işimiz Fenerbahçe'mizi desteklemek.

Tabiki kimse için tribüne gitmedik ,gitmeyeceğizde ama Ali Şen'in yaptığı hareketten dolayı oluşan memnuniyetten bahsettim orada.

Tribünler boşkaldığında tabiki ziz başkanın takımının tribünü boş kaldı demeyecek , Fenerbahçe tribünü boş kaldı diyecek ama dolaylı olarak Aziz yıldırım yönetiminede göndermeler yapılacak , nasıl kazanılan başarılarda FB tv Aziz Yıldırım yönetim süresince bunlar oldu diyorsa , başkalarıda oluşan olumsuz , negatif durumlardada Aziz Yıldırım yönetim süresince diye söylemlerde bulunulacağını düşünüyorlar ihtimalini düşünerek söyledim bunları.

Ben sadece olaya objektif demeyelimde yönetime karşı olan önyargılarımdan dolayı bu açıdan baktım ama konuşlarımızdan ve başka yorumlardan izlenimlerim doğrultusunda büyük ölçüde haksız olabileceğimede kanaat getirmedim desem yalan olur :)

Yorum Gönder